Zdravstveni dom Ajdovščina
Published on Zdravstveni dom Ajdovščina (https://www.zd-ajdovscina.si)


Anketa zadovoljstva

Osredotočenosti na pacienta, ki pomeni spoštovanje pacientovih pravic, upoštevanje pacientovih vrednot, stališč, mnenj, motivov in pričakovanj ter potreb je ena od strateških usmeritev v politiki kakovosti Zdravstvenega doma Ajdovščina.

Za ugotavljanje zadovoljstva pacientov z zdravstveno obravnavo se v Zdravstvenem domu Ajdovščina poslužujemo anket zadovoljstva.

Vaše zadovoljstvo z zdravstveno obravnavo lahko ocenite z anketnim vprašalnikom:

  1. Zadovoljstvo z zdravstveno obravnavo – vprašalnik za paciente [1] (portal zVem)
    (Anketa je aktivna celo leto)

    Do ankete dostopate preko povezave [1], portala zVem [2] oz. preko QR kode:

QR koda s povezavo na anketo

  1. Anketa zadovoljstvo pacientov ZD Ajdovščina [3] (interna anketa)

(frekvenca 1x letno za obdobje 1 meseca, predvidoma v oktobru)

 

Rezultati ankete Zadovoljstvo z zdravstveno obravnavo

Rezultati ankete Zadovoljstvo z zdravstveno obravnavo ​za Zdravstveni dom Ajdovščina so navedeni v obliki mesečnega in letnega poročila spodaj.

Mesečno poročilo ugotavljanja kakovosti poslovanja z uporabniki v javnem zdravstvu za leto 2025:

mesec

število izpolnjenih vprašalnikov

število obravnavanih pacientov

januar

1

12559

februar

0

11926

marec

1

12854

april

1

11829

maj

0

11748

junij

0

11154

julij

0

9707

avgust

0

9250

september

2

12335

oktober

1

11974

november

 

 

december

 

 

PriponkaVelikost
PDF icon Letno poročilo ugotavljanja kakovosti poslovanja z uporabniki v javnem zdravstvu - ZD Ajdovščina [4]117.45 KB

Logotip Zdaj Logotip skupaj za zdravje
Logotip SVIT     

© 2019 Zdravstveni dom Ajdovščina
Splošni pogoji - Uporaba piškotkov - Izjava o dostopnosti
Prijava za zaposlene

ISO9001 Bureau Veritas Certification oznaka

Izdelava spletne strani: Preslica

Source URL (modified on 18.11.2025 - 11:31): https://www.zd-ajdovscina.si/ne-spreglejte/anketa-zadovoljstva

Links
[1] https://zvem.ezdrav.si/ankete/index.php/119932?lang=sl
[2] https://zvem.ezdrav.si/
[3] https://zda.1ka.si/a/fc2dfe7b
[4] https://www.zd-ajdovscina.si/sites/default/files/dokumenti/2024_ob_ndvri03_01_letno_porocilo_ugotavljanja_kakovosti_poslovanja_z_uporabniki_v_javnem_zdravstvu_01.pdf