COVID-19 opozorilo

Če ste prehlajeni, vas boli žrelo, kašljate, imate povišano telesno temperaturo, OSTANITE DOMA in ne hodite v zdravstveni dom nenapovedano, temveč POKLIČITE v ambulanto svojega osebnega zdravnika, kjer boste prejeli vsa nadaljnja navodila.

V urgentnih primerih pokličite 112.

Namen ukrepov je zmanjšati število ljudi v čakalnicah in omejiti nevarnost morebitne okužbe. Za vse morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in se vam zahvaljujemo za vaše razumevanje.

Vprašalnik za preverjanje zdravstvenega stanja pacientov pred obravnavo v ambulanti >>

COVID-19 cepljenje

Spoštovani!

Cepljenje proti COVID 19 za občane občin Ajdovščina in Vipava poteka v ZD Ajdovščina. Sistem naročanja na cepljenje je omogočen s pomočjo spletnih obrazcev in po telefonu.

Pri naročanju (kdaj kdo pride na vrsto) upoštevamo prednostne kriterije za cepljenje, ki jih je določilo Ministrstvo za zdravje.

Občani, ki se bodo prijavili s spletnim obrazcem, bodo pravočasno obveščeni o datumu cepljenja s SMS sporočilom vsaj dva dni prej.

Da bomo lahko zagotovili čim bolj tekoč sprejem in obravnavo prijav na cepljenje proti COVID-19 paciente vljudno naprošamo, da prijave oddate preko spletnega obrazca.

Mag. Egon Stopar
dir. ZD Ajdovščina

NAROČANJE NA CEPLJENJE Covid-19 - ZDRAVSTVENI DOM Ajdovščina:

  • pokličite telefonsko številko 051 656 831, ob delavnikih, med 8. in 17. uro – ob prijavi nam boste morali sporočiti svoje ime in priimek, številko kartice zdravstvenega zavarovanja, številko mobilnega telefona za obveščanje, priimek osebnega zdravnika
  • pošljite prijavo na e-naslov cepljenje (pri) zd-ajdovscina (pika) si  v sporočilo napišite »Prijavljam se za cepljenje proti koronavirusu – ime in priimek, številka kartice zdravstvenega zavarovanja, številka mobilnega telefona za obveščanje, priimek osebnega zdravnika«
  • prijava z uporabo spletne rešitve doZdravnika (PRIPOROČAMO enostavno, varno)

Logotip za cepljenje

OPOMBA: Paciente, ki že uporabljate spletno rešitev doZdravnika.si obveščamo, da je ta povezava namenjena izključno za naročanje na cepljenje proti COVID-19.

Termin cepljenja vam bomo sporočili z SMS, predvidoma tri dni prej. V primeru, da se cepljenja ne boste mogli udeležiti, vas prosimo, da to pravočasno sporočite na telefonsko številko 051 656 831.

Prosimo vas, da redno spremljate obvestila na spletnih straneh in da z vprašanji o cepljenjih ne obremenjujete zdravstvenih delavcev v ambulantah.

Hvala za vaše razumevanje in sodelovanje. Ostanite zdravi!

Kdaj poklicati 112

KDAJ POKLICATI NMP (KLIC V SILI 112)?                                                       

Pri težkih bolezenskih stanjih in stanjih, ki neposredno ogrožajo človeško življenje.

Primeri:

  • zastoj dihanja in bitja srca,
  • izguba zavesti, neodzivnost,
  • nepojasnjeni napadi ali krči,
  • dušenje ali težko dihanje (zaradi tujka v zgornjih dihalih, astme, …),
  • nenadna bolečina v prsnem košu ali zgornjem delu trebuha,
  • nenadno nastale motnje srčnega ritma – prepočasen (<50), prehiter (>150) ali nereden utrip,
  • znaki možganske kapi - znaki, ki jih povzema kratica GROM: Ggovor (nerazumljivo izražanje,   nerazumevanje besed), Rroka (delna ali popolna ohromelost telesa, negibnost udov, motnje občutkov po eni polovici telesa), Oobraz (asimetrija obraznih potez s spuščenim ustnim kotom, nezmožnostjo zapiranja  veke, asimetrija pri nasmehu), Mminuta (čim hitrejša prva pomoč),
  • nenadna vrtoglavica, slabost ali motnje vida,
  • nepojasnjen hud glavobol,
  • hude bolečine v trebuhu ali hrbtu,                                            
  • krvavitve, ki jih ne moremo ustaviti,
  • bruhanje ali izkašljevanje krvi,
  • odvajanje krvavega ali črnega blata,
  • hujše opekline,
  • utopitve,
  • hujše poškodbe (zlomi, ureznine, …),
  • udar električnega toka ali strele,
  • podhladitve, vročinski šok,
  • hude alergijske reakcije,
  • zastrupitve (z zdravili, narkotiki, kemikalijami, …),
  • zelo visoka telesna temperatura (več kot 40°C), ki po zdravilih ne pade,
  • spremembe v vedenju, ki povzročajo nevarnost za bolnika in okolico (samomorilne težnje, …).

Vsak neupravičen ali lažni klic lahko onemogoči pomoč tistemu, ki jo zares potrebuje!