doZdravnika – varna in enostavna e-komunikacija z osebnim zdravnikom

 

Spletna rešitev doZdravnika je nov način varne in enostavne komunikacije pacienta z osebnim zdravnikov.

Če pri registraciji, verifikaciji in uporabi spletne rešitve doZdravnika potrebujete pomoč:

- pošljite elektronsko sporočilo na e-naslov podpora (pri) dozdravnika (pika) si ali

- pokličite na telefonsko številko 04/ 600 76 00.

OPOZORILO - OBVEZNA UPORABA ZAŠČITNE MASKE

Če ste prehlajeni, vas boli žrelo, kašljate, imate povišano telesno temperaturo, OSTANITE DOMA in ne hodite v zdravstveni dom nenapovedano, temveč POKLIČITE v ambulanto svojega osebnega zdravnika, kjer boste prejeli vsa nadaljnja navodila.

Za obisk pri osebnem zdravniku se je potrebno predhodno naročiti.

V prostorih ZD Ajdovščina je obvezna uporaba zaščitne maske.

Klic številke 112

KLIC ŠTEVILKE 112

  • Pomirite se in govorite razločno.
  • Ko pokličete na številko 112, se vam oglasi dispečer v najbližjem ReCO (Regijskem centru za obveščanje).
  • Prosite ga, naj vas preveže v najbližjo službo NMP.
  • Zdravstvenemu delavcu, ki bo nujni klic sprejel, povejte naslednje podatke:
  1. Kdo kliče (se predstavite z imenom in priimkom).
  2. Kaj se je zgodilo (na kratko opišite dogodek).
  3. Kje se je zgodilo (točen naslov ali kraj).
  4. Starost, spol in število ponesrečencev (če je znano).
  5. V kakšnem zdravstvenem stanju je bolnik/ponesrečenec (ali diha in ali je pri zavesti).
  6. Telefonsko številko, s katere kličete.
  • Odgovorite na vsa vprašanja, ki vam jih zastavi zdravstveni delavec.
  • Sledite njegovim navodilom (zdravstveni delavec vam bo dal navodila, kako ukrepati do prihoda ekipe NMP).
  • Pri opisu kraja dogodka naštejte orientacijske točke v bližini (križišča, mostovi, zgradbe).
  • Ne prekinite pogovora, dokler ga ne prekine zdravstveni delavec.
  • Ne zapustite kraja dogodka, dokler ne prispe ekipa NMP.