Kazalniki kakovosti

Kazalnik kakovosti je statistična ali druga merljiva enota, ki kaže na uspešnost zdravstvene obravnave, uspešnost delovanja izvajalcev zdravstvene dejavnosti in zdravstvenega sistema.
Z kazalniki kakovosti se merijo strukture, procesi, izidi in kultura varnosti.

V skladu s prilogo 9 Uredbe o programih storitev obveznega zdravstvenega zavarovanja, zmogljivostih, potrebnih za njegovo izvajanje in obsegu sredstev za leto 2024 (Uradni list RS, št.14/24) smo v Zdravstvenem domu Ajdovščina na Ministerstvo za zdravje poročali o naslednjih kazalnikih kakovosti:

  • Padci pacientov: število padcev v ambulantni obravnavi,
  • Poškodbe z ostrimi predmeti: število sporočenih poškodb z ostrimi predmeti in
  • Varnostna kultura: število odklonov.

Za vse poročane kazalnike kakovosti smo v letu 2024 dosegli ciljno vrednost.

 

V Zdravstvenem domu Ajdovščina imamo v okviru sistema vodenja kakovosti na podlagi standarda ISO9001:2015 za vse procese postavljene kazalnike kakovosti. Skrbniki procesov letno merijo realizacijo zastavljenega cilja kazalnika kakovosti procesov. V letošnjem letu merimo 77 kazalnikov kakovosti procesov.