OPOZORILO O UPORABI ZAŠČITNE MASKE !

Spoštovani,
v primeru, da imate znake prehladnega obolenja, je obvezno nošenje zaščitne maske.
Anketa zadovoljstva
Osredotočenosti na pacienta, ki pomeni spoštovanje pacientovih pravic, upoštevanje pacientovih vrednot, stališč, mnenj, motivov in pričakovanj ter potreb je ena od strateških usmeritev v politiki kakovosti Zdravstvenega doma Ajdovščina.
Za ugotavljanje zadovoljstva pacientov z zdravstveno obravnavo se v Zdravstvenem domu Ajdovščina poslužujemo anket zadovoljstva.
Vaše zadovoljstvo z zdravstveno obravnavo lahko ocenite z anketnim vprašalnikom:
-
Zadovoljstvo z zdravstveno obravnavo – vprašalnik za paciente (portal zVem)
(Anketa je aktivna celo leto)Do ankete dostopate preko povezave, portala zVem oz. preko QR kode:

-
Anketa zadovoljstvo pacientov ZD Ajdovščina (interna anketa)
(frekvenca 1x letno za obdobje 1 meseca, predvidoma v oktobru)
Rezultati ankete Zadovoljstvo z zdravstveno obravnavo
Rezultati ankete Zadovoljstvo z zdravstveno obravnavo za Zdravstveni dom Ajdovščina so navedeni v obliki mesečnega in letnega poročila spodaj.
Mesečno poročilo ugotavljanja kakovosti poslovanja z uporabniki v javnem zdravstvu za leto 2025:
| mesec |
število izpolnjenih vprašalnikov |
število obravnavanih pacientov |
|
januar |
1 |
12559 |
|
februar |
0 |
11926 |
|
marec |
1 |
12854 |
|
april |
1 |
11829 |
|
maj |
0 |
11748 |
|
junij |
0 |
11154 |
|
julij |
0 |
9707 |
|
avgust |
0 |
9250 |
|
september |
2 |
12335 |
|
oktober |
1 |
11974 |
|
november |
|
|
|
december |
|
|
| Priponka | Velikost |
|---|---|
| 117.45 KB |







