COVID-19 opozorilo

Če ste prehlajeni, vas boli žrelo, kašljate, imate povišano telesno temperaturo, OSTANITE DOMA in ne hodite v zdravstveni dom nenapovedano, temveč POKLIČITE v ambulanto svojega osebnega zdravnika, kjer boste prejeli vsa nadaljnja navodila.

V urgentnih primerih pokličite 112.

Namen ukrepov je zmanjšati število ljudi v čakalnicah in omejiti nevarnost morebitne okužbe. Za vse morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in se vam zahvaljujemo za vaše razumevanje.

Vprašalnik za preverjanje zdravstvenega stanja pacientov pred obravnavo v ambulanti >>

COVID-19 cepljenje

Spoštovani!

Cepljenje proti COVID 19 za občane občin Ajdovščina in Vipava poteka v ZD Ajdovščina. Sistem naročanja na cepljenje je omogočen s pomočjo spletnih obrazcev in po telefonu.

Pri naročanju (kdaj kdo pride na vrsto) upoštevamo prednostne kriterije za cepljenje, ki jih je določilo Ministrstvo za zdravje.

Občani, ki se bodo prijavili s spletnim obrazcem, bodo pravočasno obveščeni o datumu cepljenja s SMS sporočilom vsaj dva dni prej.

Da bomo lahko zagotovili čim bolj tekoč sprejem in obravnavo prijav na cepljenje proti COVID-19 paciente vljudno naprošamo, da prijave oddate preko spletnega obrazca.

Mag. Egon Stopar
dir. ZD Ajdovščina

NAROČANJE NA CEPLJENJE Covid-19 - ZDRAVSTVENI DOM Ajdovščina:

  • pokličite telefonsko številko 051 656 831, ob delavnikih, med 8. in 17. uro – ob prijavi nam boste morali sporočiti svoje ime in priimek, številko kartice zdravstvenega zavarovanja, številko mobilnega telefona za obveščanje, priimek osebnega zdravnika
  • pošljite prijavo na e-naslov cepljenje (pri) zd-ajdovscina (pika) si  v sporočilo napišite »Prijavljam se za cepljenje proti koronavirusu – ime in priimek, številka kartice zdravstvenega zavarovanja, številka mobilnega telefona za obveščanje, priimek osebnega zdravnika«
  • prijava z uporabo spletne rešitve doZdravnika (PRIPOROČAMO enostavno, varno)

Logotip za cepljenje

OPOMBA: Paciente, ki že uporabljate spletno rešitev doZdravnika.si obveščamo, da je ta povezava namenjena izključno za naročanje na cepljenje proti COVID-19.

Termin cepljenja vam bomo sporočili z SMS, predvidoma tri dni prej. V primeru, da se cepljenja ne boste mogli udeležiti, vas prosimo, da to pravočasno sporočite na telefonsko številko 051 656 831.

Prosimo vas, da redno spremljate obvestila na spletnih straneh in da z vprašanji o cepljenjih ne obremenjujete zdravstvenih delavcev v ambulantah.

Hvala za vaše razumevanje in sodelovanje. Ostanite zdravi!

Mnenja pacientov

RAZISKAVA MNENJA PACIENTOV (UGOTAVLJANJE KAKOVOSTI POSLOVANJA Z UPORABNIKI V JAVNEM ZDRAVSTVU)

Ministrstvo za zdravje je sprejelo Metodologijo za ugotavljanje kakovosti poslovanja z uporabniki v javnem zdravstvu v skladu s 14. členom Uredbe o poslovanju z uporabniki v javnem zdravstvu (Uradni list RS, št. 98/08 in 55/17 – ZPacP-A). Metodologijo moramo izvajalci zdravstvenih dejavnosti izvajati od 1. septembra 2019 naprej. Na osnovi te metodologije pacienti lahko izpolnijo vprašalnik o ugotavljanju zadovoljstva z opravljeno zdravstveno storitvijo v elektronski obliki preko:

p o r t a l a  z V e m (https://zvem.ezdrav.si/limesurvey/index.php/119932/lang-sl) ali na zvem vprašalnik za paciente.

Možnost izpolnjevanja vprašalnika je zagotovljena neprekinjeno, vprašalnik je na voljo v več jezikih - v slovenskem, italijanskem, madžarskem, hrvaškem, angleškem in nemškem jeziku. Metodologija in informacija o spletnem vprašalniku je na voljo tudi na spletni strani Ministrstva za zdravje pod temo Kakovost zdravstvenega varstva na spletni povezavi

www.gov.si/podrocja/zdravje/dostopnost-in-varnost-zdravstvenega-varstva/.

Pacient ob zaključku zdravstvene obravnave pristopi k izpolnitvi vprašalnika prostovoljno. K izpolnjevanju vprašalnika so vabljeni vsi pacienti, ne glede na starost, osebne okoliščine, vrsto zdravstvene obravnave ali raven zdravstvene dejavnosti, kjer se storitev izvede, ob oziroma do največ tri mesece po zaključku zdravstvene obravnave. Pri tem velja kot zaključek zdravstvene obravnave zaključek posamezne ambulantne, bolnišnične obravnave ali obravnave na domu pacienta (en obisk, posamezna hospitalizacija v zavodu ali storitev na domu pacienta).

Izpolnjevanje vprašalnika je za paciente prostovoljno in anonimno. Pacient praviloma izpolni vprašalnik samostojno. Kadar pa gre za osebe, ki ne zmorejo same izpolniti vprašalnika ali izrazijo željo po pomoči, v njihovem imenu to storijo svojci/ skrbniki ali drugi. Tudi v tem primeru se vpisuje ocene in mnenje pacienta in ne mnenje tistega, ki izpolnjuje vprašalnik v imenu pacienta.

Možnost izpolnjevanja vprašalnika v elektronski obliki preko portala zVem se pacientom zagotavlja neprekinjeno.

Pri ugotavljanju zadovoljstva pacientov s kakovostjo poslovanja se od vseh deležnikov pričakuje najvišja stopnja moralno etične zavesti in odgovornega delovanja s ciljem izboljševanja kakovosti poslovanja z uporabniki v javnem zdravstvu.