OPOZORILO O UPORABI ZAŠČITNE MASKE !

Opozorilni znak: rumen trikotnik s črnim klicajem.

Spoštovani,

v primeru, da imate znake prehladnega obolenja, je obvezno nošenje zaščitne maske.

 

Anketa zadovoljstva

Osredotočenosti na pacienta, ki pomeni spoštovanje pacientovih pravic, upoštevanje pacientovih vrednot, stališč, mnenj, motivov in pričakovanj ter potreb je ena od strateških usmeritev v politiki kakovosti Zdravstvenega doma Ajdovščina.

Za ugotavljanje zadovoljstva pacientov z zdravstveno obravnavo se v Zdravstvenem domu Ajdovščina poslužujemo anket zadovoljstva.

Vaše zadovoljstvo z zdravstveno obravnavo lahko ocenite z anketnim vprašalnikom:

  1. Zadovoljstvo z zdravstveno obravnavo – vprašalnik za paciente (portal zVem)
    (Anketa je aktivna celo leto)

    Do ankete dostopate preko povezave, portala zVem oz. preko QR kode:

QR koda s povezavo na anketo

  1. Anketa zadovoljstvo pacientov ZD Ajdovščina (interna anketa)

(frekvenca 1x letno za obdobje 1 meseca, predvidoma v oktobru)

 

Rezultati ankete Zadovoljstvo z zdravstveno obravnavo

Rezultati ankete Zadovoljstvo z zdravstveno obravnavo za Zdravstveni dom Ajdovščina so navedeni v obliki mesečnega in letnega poročila spodaj.

Mesečno poročilo ugotavljanja kakovosti poslovanja z uporabniki v javnem zdravstvu za leto 2025:

mesec

število izpolnjenih vprašalnikov

število obravnavanih pacientov

januar

1

12559

februar

0

11926

marec

1

12854

april

1

11829

maj

0

11748

junij

0

11154

julij

0

9707

avgust

0

9250

september

2

12335

oktober

1

11974

november

 

 

december