Če ste prehlajeni, vas boli žrelo, kašljate, imate povišano telesno temperaturo, OSTANITE DOMA in ne hodite v zdravstveni dom nenapovedano, temveč POKLIČITE v ambulanto svojega osebnega/nadomestnega zdravnika, kjer boste prejeli vsa nadaljnja navodila.

Prosimo vas, da administrativne zadeve (naročanje receptov, napotnic, bolniških staležev, itd.) uredite preko telefona ali preko e-pošte, na pregled pa pridete ob dogovorjeni uri.

NAMEN UKREPOV JE ZMANJŠATI ŠTEVILO LJUDI V ČAKALNICAH TER OMEJITI NEVARNOST MOREBITNE OKUŽBE!

Ker se zavedamo, da zaradi vseh ukrepov, katerih posledica je tudi dodatna obremenjenost osebja (telefonsko preverjanje morebitne okuženosti naročenih pacientov, razkuževanje in prezračevanje prostorov med pacienti), občasno težko prikličete svojo ambulanto, vas prosimo da v takih primerih pošljete e-sporočilo.

V urgentnih primerih pokličite 112.

Za vse morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in se vam zahvaljujemo za vaše razumevanje.

Vprašalnik za preverjanje zdravstvenega stanja pacientov pred obravnavo v ambulanti >>

Elektronska registracija za vse naročene paciente - VRSTOMAT

  • 23.09.2019
  • V Zdravstvenem domu Ajdovščina prehajamo na postopno elektronsko registracijo za vse naročene paciente, ki se izvaja preko t.i. vrstomata.

    Vrstomat je naprava, ki je prijazna in enostavna za uporabnike. Pacientom, ki so predhodno naročeni na pregled ali preiskavo omogoča, da se sami prijavijo v čakalno vrsto v določeni ambulanti, s čimer odpade registracija v ambulantah.

    Vrstomat deluje na način, da pacient ob prihodu, v režo terminala vstavi svojo veljavno zdravstveno kartico. Na zaslonu vrstomata se izpiše številka ambulante in ura predvidenega pregleda. Pacient prejme tudi tiskano obvestilo.

    V primeru odstopanj, je registracija še vedno možna v ambulanti, v katero je pacient namenjen.

    Trenutno so vrstomati postavljeni:

    • v ZD Ajdovščina:
      • vhod v stavbo A - pri informacijskem pultu
      • vhod v stavbo B - pri službi NMP (urgenci)
    • v ZP Vipava – v pritličju, desno od vhoda v splošno ambulanto.

    Vse paciente prosimo, da se ne registrirate več kot 30 min pred terminom predvidene obravnave v ambulanti. S tem želimo zmanjšati nepotrebno zasedenost čakalnic.

    Kljub temu, da je uporaba terminala sicer zelo enostavna, bo v začetnem obdobju organizirana pomoč uporabnikom.

    Glede na to, da sistem registracije šele uvajamo, vas prosimo za strpnost in razumevanje v primeru morebitnih težav, zaželen pa je tudi vsakršen koristen predlog.